خیلی قشنگه بخون

 

محرم در راه است
خوش بحال کسانی که
هم زنجیر میزنند !!

و هم زنجیری از پای گرفتاری باز میکنند ..

هم سینه میزنند !!
و هم سینه ی دردمندی را از غم و آه نجات میدهند ..

هم اشک میریزند !!
و هم اشک از چهره ی انسانی پاک میکنند ..

هم سفره می اندازند !!
هم نان از سفره کسی نمیبرند ..

آنوقت با افتخار میگویند :

" یاحسین "

🌺🍂🌺

تا هستیم خوب و مهربان باشیم

متن جالبیه:
وقتی میمیریم ما را به اسم صدا نمیکنند و درباره ما میگویند: جسد کجاست ؟
و بعد از غسل دادن میگویند :جنازه کجاست ؟
وبعد از خاک سپاری میگویند: قبر میت کجاست ؟
همه لقب ها و پست هایی که در دنیا داشتیم بعد از مرگ فراموش میشه
مدیر ، مهندس ، مسؤول ، دکتر، بازرس...
پس فروتن و متواضع باشیم...نه مغرور و متکبر...
پس به چی مینازید؟؟؟؟؟!!!!!!!

عارفی گفت : آنچه ازسر گذشت ؛ شد سرگذشت!!!
حیف بی دقت گذشت؛ اما گذشت!!!
تاکه خواستیم یک «دوروزی» فکرکنیم!!!!!!!
بردرخانه نوشتند؛ درگذشت..‌.
پس تا هستیم با هم خوب و مهربون باشیم!

مادر

به دنیا آمد تا دختر کسی شود
ازدواج کرد تا همدم کسی شود
بچه دار شد تا مادر کسی شود
برای همه کسی شد
اما خودش بی کس شد
مادرهای تنها رو فراموش نکنیم...